Posted by : AnakBulan Wednesday 11 November 2009

Bersama-sama ini dilampirkan gambar-gambar kenangan sempena hari konvokesyen. Gambar akan dikemaskini dari semasa ke semasa. huhu..skema punya ayat..ayat rasmi..wahaha..apa-apa la labuuuu...
Dua gambar di atas bersama sahabat bernama Masni yang juga konvo bersama pada sesi yang sama tapi hari berlainan. Gambar yang ketiga bersama sahabat coursemate Master..kebetulan selepas sesi bersuka ria dengan kamera, ada diskusi assignment kelas master dan pembentangan..huhu...gambar-gambar tersebut sekadar pose bersuka ria di hadapan HEP.huhu..gambar studio bersama ayah akan diusahakan untuk dimuatnaik ke blog saya kemudian..ok..hmmm..dah 3 kali konvo..sijil--> diploma-->ijazah sarjana muda..sebenarnya macam dah tak ada perasaan.hehe..konvo kali keempat nanti insyaAllah harapnya lagi meriah dengan kehadiran ahli keluarga..maklum saja, kali ni ayah seorang sahaja yang hadir..oklah..

Konvo tidak menjanjikan apa-apa selagi ilmu yang diperolehi tidak dipraktikkan dengan sebaiknya..padaku, kualiti seorang graduan ialah seseorang yang mampu merubah keadaan persekitaran hidupnya dan juga orang-orang di sekelilingnya menjadi insan yang lebih berkualiti (duniawi dan ukhrawi) untuk impak keharmonian persekitarannya..waaaa betul ke ayat saya?? hehe..kalau salah tolong betulkan..tapi itulah pandangan peribadi saya..pesan saya untuk adik-adik yang bakal nak konvo tu, jangan terlalu manja dengan kampung halaman ye..tersirat tu maksudnya..hehe...ok..salam sejahtera wahai penghuni duniawi..sekian.

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    wei posing sakan ang naa....hehee

  2. AnakBulan says:

    posing kat tempat biasa ja pun..hayyak..zura, aku x dak gambaq dgn ang ms konvo wei..sayang la wei

Siapa AnakBulan?

My Photo
Insan biasa sahaja. Masih bertatih atas dunia utk mengenal yang Esa. Blog ini kembara saya. Cinta kasih saya untuk semua hamba Allah.

My Facebook

Popular Post

Visitors

Labels



Pages

Powered by Blogger.

Camly - A Responsive Blogger Theme, Lets Take your blog to the next level.

This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself.


This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. Find out more...


Following are the some of the Advantages of Opt-in Form :-

  • Easy to Setup and use.
  • It Can Generate more email subscribers.
  • It’s beautiful on every screen size (try resizing your browser!)

Sahabat AnakBulan

Subscribe Via Email

Subscribe to our newsletter to get the latest updates to your inbox. ;-)

Your email address is safe with us!

- Copyright © Rinduku Pada Sang Bulan -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -