Posted by : AnakBulan Monday 9 November 2009

Assalamualaikum dan salam penglipur lara,

waaaaaahhh...lamanya blog ini bersarang. Semuanya kerana tuan empunya blog terlalu 'busy'. Siang bekerja, malam mentelaah pelajaran. Alhamdulillah, kelmarin 08/11/2009 merupakan hari final exam untuk 1 subjek. 2 subjek lagi, tiada final exam. Dengan berakhirnya hari kelmarin, maka berakhirlah sudah semester pertama. Tinggal menanti keputusan exam, dan baki 3 semester lagi insyaAllah. Harapnya semua lulus. huhu...akan tetapi, exam semalam sangat susah dan sangat-sangatlah berbezanya dengan suasana dan persekitaran exam semasa undergraduate dahulu..huhu..doakan kejayaanku..semoga dimudahkan semuanya..

Hmmm sembang pasal undergraduate, maaf kerana masih belum menceritakan kejadian dan peristiwa sekitar konvokesyenku pada 05/10/2009 yang lalu...serta kejayaan di PECIPTA 2009 yang menggondol emas buat UUM. InsyaAllah, masih dalam proses mengedit gambar-gambar kenangan tersebut. Ada masa dan kesempatan, review hari peristiwa tersebut akan dimuat naik ke blog ini..hehe..maaf untuk yang menanti..

Sekian dahulu untuk kali ni. Nak sambung buat kerja. Buat sahabatku nun jauh di Tawau sana, maaf cuti semester kali ni saya tidak dapat pulang kerana kekangan kerja kajian. Kepada sahabat sahabiah yang akan melangsungkan perkahwinan musim cuti sekolah nanti, doaku semoga kalian berbahagia dengan pasangan kalian dan semoga rumahtangga yang dibina diredhai Allah. Amin.




Siapa AnakBulan?

My Photo
Insan biasa sahaja. Masih bertatih atas dunia utk mengenal yang Esa. Blog ini kembara saya. Cinta kasih saya untuk semua hamba Allah.

My Facebook

Popular Post

Visitors

Labels



Pages

Powered by Blogger.

Camly - A Responsive Blogger Theme, Lets Take your blog to the next level.

This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself.


This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. Find out more...


Following are the some of the Advantages of Opt-in Form :-

  • Easy to Setup and use.
  • It Can Generate more email subscribers.
  • It’s beautiful on every screen size (try resizing your browser!)

Sahabat AnakBulan

Subscribe Via Email

Subscribe to our newsletter to get the latest updates to your inbox. ;-)

Your email address is safe with us!

- Copyright © Rinduku Pada Sang Bulan -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -