Posted by : AnakBulan Wednesday, 29 April 2015

Susahnyalahai mata ni. Ngantuk dah kalau ikutkan. Aishhh.
Kalau macam ni mmg kena ngadap hp je la ye. Udah ler esok kerja. Hmmmppphh 😪😪

Mentang-mentang dah boleh bukak blog ni. Menyampah kak kiah. Ngengada posting ja la kan daripada tak dak ketentuan dan  hala tuju online tak dak pekdah. Huhu

Ok, nak tambah pahala. Jom zikiirrr:

Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakbar

Semoga mimpi yang indah2 saja malam ni. Muhasabah mcm biasa dan
cuba maafkan orang lain.

Esok kerja.
Yaa kerja.
Semoga dimudahkan.

😰😓


Siapa AnakBulan?

My Photo
Insan biasa sahaja. Masih bertatih atas dunia utk mengenal yang Esa. Blog ini kembara saya. Cinta kasih saya untuk semua hamba Allah.

My Facebook

Popular Post

Visitors

Labels

Pages

Powered by Blogger.

Camly - A Responsive Blogger Theme, Lets Take your blog to the next level.

This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself.


This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. Find out more...


Following are the some of the Advantages of Opt-in Form :-

  • Easy to Setup and use.
  • It Can Generate more email subscribers.
  • It’s beautiful on every screen size (try resizing your browser!)

Sahabat AnakBulan

Subscribe Via Email

Subscribe to our newsletter to get the latest updates to your inbox. ;-)

Your email address is safe with us!

- Copyright © Rinduku Pada Sang Bulan -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -