Posted by : AnakBulan Wednesday, 29 April 2015

Bismillahirrahmanrirrahim

MasyaAllah...tiap kali nak start blogging, inila jadinya. Bosan kan. Seolah-olah labah-labah itu sudah biasa di sini. Ok, ampunkan patik (Perasan macam ramai follower :p)

Begitula kebiasaan. Bukan mudah nak biasakan.  Tak tahu kenapa malam ni tiba-tiba rasa nak posting dalam blog.

Semoga istiqomah hendaknya :p again. Ayat ulang2. Entahlah mek kak.

Macam tu lah manusia kan, tiba-tiba ingat pada blog ini. Sayang ditinggalkan begitu.  Saya sedar itu. hehe

Ta'aruf kembali.


  • Saya kini sudah memasuki alam pekerjaan (ala2 alam dewasa. cisss..hihi) sejak Mei 2011. Alhamdulillah, di negeri kelahiran saya tercinta. Sabah.
  • Saya telah berkahwin sejak 31 Mei 2013.
  • Saya pernah mengandung tahun 2014 dan mengalami keguguran ketika usia kandungan 8 minggu. Yeah, sad. Tabah inshaallah. Ujian.  Masih menanti untuk yang seterusnya. Doakan teman. 
  • Saya sayang family saya, walau masih berdua, kami terus berdoa (Harus nyatakan :p)


Tak banyak, tapi itulah antara sebab kenapa sudah lama menyepi.  Inshaallah akan memulakan kembali.  Semoga diberi kekuatan.

Bukan mudah mengharungi hidup.  Masam, manis, masin, pahit, pedas dan segala macam perasaan.  Biasalah kan. Che kak kena tabah. Kita semua kena tabah.  Kerana sepatutnya sebagai hamba kena ada tabah. hehe. Ayat melalut bukan main.  Harap faham la ye.

Ok, stop sini dulu.  Ayat pemula ja ni. hihi


Gambar dengan kekasih hati saya :D
Semoga hingga ke jannah. Amin.



Siapa AnakBulan?

My Photo
Insan biasa sahaja. Masih bertatih atas dunia utk mengenal yang Esa. Blog ini kembara saya. Cinta kasih saya untuk semua hamba Allah.

My Facebook

Popular Post

Visitors

Labels

Pages

Powered by Blogger.

Camly - A Responsive Blogger Theme, Lets Take your blog to the next level.

This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself.


This is an example of a Optin Form, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. Find out more...


Following are the some of the Advantages of Opt-in Form :-

  • Easy to Setup and use.
  • It Can Generate more email subscribers.
  • It’s beautiful on every screen size (try resizing your browser!)

Sahabat AnakBulan

Subscribe Via Email

Subscribe to our newsletter to get the latest updates to your inbox. ;-)

Your email address is safe with us!

- Copyright © Rinduku Pada Sang Bulan -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -